Partyin, partyin....Yeah

Har äntligen kommit till skolan igen efter en häärlig sovmorgon, behövde egentligen (Ebba är bäst) inte komma till skolan förrän vid 13:00 men kunde bara ta en buss hit tills kl. 12 så får sitta med på svenskalektionen iallafall och lyssna på när alla knappar på sina tangentbord, stressade med att få klart sina rapporter ;D fick dock reda på att vår deadline blivit flyttad från idag 15:00 till på söndag kväll x) haha men är iallafall glad att jag redan lämnat in min, så behöver jag inte tänka på det mer.

Efter skolan ska jag vara med Sofie eftersom vi ska till ngt ställe med Wendy senare, vi har tydligen gratis inträde men har ingen aning om vad det är för sorts ställe ^^ hihi men det blir nog kul. Fått 100 kr av min mamma för att köpa något att äta för, hihi får väl se vad jag köper x)



//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0