Ouf ;)

Då var man vaken efter att ha sovit ett litet tag ^^
Som jag berättade skulle jag och Sofie gå på en bbq fest och tänkte att vi inte skulle stanna där särskilt länge, till typ 20:00 och inte dricka mer än typ några cider. Det som händer är att vi blir bjudna på vodka/sprite och sen någon utländsk drink som smakade riktigt illa ;) Efter att vi haft lite kul där drar vi vidare och ska på efterfest hos en viss Olof, men eftersom han inte släpper in oss drar vi till ngn Alessandro istället och stannar ett bra tag. Summan av det hela blir att vi kommer hem kl 04:00, alltså närmare 8 på morgonen än på kvällen.
Tur för mig att jag inte direkt har lektioner förrän på eftermiddagen, iallafall om jag skippar ett 10-20 minuters klassråd ^^



//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0