Morgon... eller?

Tänkte att jag skrev ett inlägg på morgonen nu, sen såg jag att klockan var snart 5 på kvällen xP
Idag har jag iallafall inte gjort så mycket, vaknade hos Sofie kl 08:00 sov sedan vidare till 12, åt en underbar frukost hennes mamma dukat fram, helt sjukt fin, som en hotellfrukost, bild på det kommer upp sen. Efteråt gick Sofie och lade sig igen och jag gjorde klart en idrottsläxa som ska vara inlämnad kl 23:59 ikväll :P

Har spelat lite Aika också och min "evidence of solo practise" har gått ut :((( är iallafall på lvl 25 och kommer väl stanna där ett tag eftersom det kommer ta dubbelt så lång tid att levla nu :´( hehe x)

Sitter just nu och lyssnar på marilyn manson, bästa låten = Arma-god-damn-mother-fuckin-geddon! :D <3
Har också kollat på bilder och filmer från igår så det kanske kommer upp några av de acceptabla filmerna/bilderna senare hehe jag och Sofie har nämligen lite konstiga konversationer på en del filmer xD får se vilka jag lägger upp ^^


//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0