Awesomeness

Fick äntligen göra hjärt-lung räddning på gympan, sattsade på mvg = jag ska instruera :) kommentaren jag fick av min lärare var: klockrent! xDD så mvg till mig på det delmomentet, tror dock inte jag kan uppnå det betyget i hela kursen eftersom jag inte varit så pass bra hela tiden x) hihi men hoppas på VG ^^  ahhhh snart är skolan SLUT och då slipper ni läsa om hur det går i skolan och om alla öläxor etc xD vet att det är tråkigt men går man i skolan så tar det upp typ mer än hälften av dygnet ;)

Imorrn kanske jag drar till Sumpan på eftersom det är någon speciell dag där och kanske får sova över hos en kompis då :D ska bli roligt och hoppas det blir av ^^ <3
BTW. glömde nämna att jag åt en Ben & Jerrys half baked med Ebba och Sofie igår :D :D feettt gooottt!! helt underbar, men tror nästan att jag tycker bättre om chocolate fudge brownie, eftersom det är mer choklad och mycket fler brownie bitar, de är helt Oemotståndliggaa! xDD



//Ame <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0