tihi

Då har man varit på skolavslutning i sin gamla grundskola och träffat sina kära lärare ^^
imorrn blir det in egen skolavslutning, vilken jag tror kommer vara lite roligare ;)
kommer sakna min klass på sommaren dock, tror att typ alla kommer sluta till hösten så får se vilka som hänger kvar x)

På lördag ska jag förmodligen till stan och vara med klassen igen för att fira att det är sommarlov. Antar att vi kommer grilla och ha det mysigt. Bada kanske? :D (om vädret tillåter)

Har varit så sjukt trött idag dock. Höll på att somna på vår uppfart hemma med katten efter avslutningen, sen låg jag och sov i soffan ett tag. Är hemma igen nu efter att ha varit och köpt blommor samt hämtat ut ett packet från Yves Roges ^^ Det mesta var förstås mammas grejer, men en deo till mig samt en bikini xD kommer nog inte våga ha den dock eftersom det är en gratis-grej som alla tanter på badstranden kommer att ha eller att känna igen ^^



//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0