Suck?

Regn och åska idag ;P då hade vädergubbarna rätt på iallafall halva helgen ^^ skulle ju regnat igår också men så var det sjukt soligt istället :D

Glömde berätta igår - min katt kom hem och haltade typ sjukt mycket på ena frambenet D: tror han har stukat tassen efter att ha hoppat från någon hög höjd eller liknande. Är nästan säker på att det är den svarta katten som jag HATAR i vårt område som jagat upp honom någon stans, det var ju den som var på honom tidigare >:O äckliga katt..... älskar ju katter egentligen men när en lite minikatt kommer och tror att den äger allt och jagar i väg min bib-size katt blir jag ärligt talat riktigt SUR! :P försöker typ skrämma bort den så fort jag ser den nära min tomt, vill inte att den ska skada Cisco något mer :(

Idag ska jag typ inte göra någonting, mamma, min brorda och hans gf har åkt till min morfars lägenhet för att fixa med försäljningen, så jag är hemma och vet inte vad jag ska göra, kanske ska baka något igen, till familjen den här gången :P

Har gått upp i vikt igen btw, gick ner till typ 55 förut och nu är jag uppe på 55,5 igen, inte bra ;) haha får jobba i trädgården lite mer eller ta en jogging/powerwalk runda, passar ju nu när det inte är så varmt ute :D




//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0