Lycklig :D

Tror jag glömt att skriva det på bloggen men: Jag har biljetter till midnattsvisningen av Harry Potter på Heron City :D :D :D :D :D Ska gå med Sofia och kanske några av hennes kompisar? Kommer bli sjuukt kul, tror att det är 3D och dessutom har jag aldrig varit på Heron så blir en ny upplevelse, hörde ju jämt när jag var liten om alla mina kompisar som varit där och fått slingor, men själv fick jag aldrig åka dit x)

Sitter just nu och lyssnar på "Panic! at the disco - I write sins not tragedies" typ om och om igen ^^ haha älskar den låten :D <3

Igår såg jag på en film som heter "Scott Pilgrim vs. the world" den var sjukt bra och rolig xDD haha finns nog många som inte skule tycka om den men själv älskade jag den :D :D <333
Sen såg jag lite på "Sanctum" som också var en riktigt bra film, kan inte hjälpa att älska filmer om folk som går ner i grottor och sen måste hitta en väg ut, älskar sånt haha, konstigt eftersom jag själv typ skulle dö om jag råkade ut för det, hatar klaustrofobi-utrymmen ;P

Måste fixa mitt hår lite senare eftersom jag ska på avtackning av min gamla språklärare ^^


//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0