Klassträff?

Då har man vaknat i varma sverige igen. Hade ju en lite mysig skolavslutning igår, då vi faktiskt sjöng Svenska Nationalsången ^^ blev lite förvånad med tanke på vilken skola jag går i ;)

Idag ska jag förmodligen til stan för at träffa min klass och typ fira att det är Sommarlov :D hmm, kommer förhoppningsvis få skjuts hem av mamma sen, är så jobbigt att åka buss hem till mig, de går typ aldrig x)

Någon dag framöver måste jag också åka till min skola för att lämna tillbaka en bok samt lösa in Stipendiet ^^ haha inte så roligt att åka til skolan på lovet? Har dock redan börjat tänka på nästa termin, måste verkligen satsa då och lära mig skriva raporter/analyser/faktatexter på ett bra sätt eftersom det var det som sänkte mitt gympabetyg :P

Nu ska jag typ gå och duscha eller leta up katten som försvunnit någon stans xD




//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0