Jobbar...intensivt!

Har precis tagit en liten paus i mitt arbete med att skyffla jord. Har gjort hälften klart, alltså 5 skottkärror med jord ^^ ska sattsa på 10, skulle egentligen vilja göra 20 men får se om jag orkar. Har precis laddat upp med en liten sockerkick - ett glas saft x)
appropå onyttigheter, är nog rätt bra att jag arbetar idag eftersom jag åt Pommesfrites och hamburgare på MacDonalds igår samt lite chips och alkohol (vilket typ är som att dricka rent fett) :S låter ärligt talat sjukt mycket när jag skriver upp det såhär xP men jobar bort fettet med att skyffla jorden, vilket jag ska fortsätta med nu (passar ju på att bli lite solbränd medan jag arbetar) ^^




//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0