Angående katten ...

Som jag skrev i tidigare inlägg dreglade min katt en hel del, verkar dock som det gått över nu så förhoppningsvis är han helt frisk ^^ Hittade dessutom en död fågel nedanför altan-trappan och att han jagar är ju alltid ett bra tecken :D <3

Idag har jag varit hemma ensam och typ sett på film, såg the village (helt okej) och the Cavern (Sämsta grott-filmen någonsin! brukar älska sådana men denna sög rejält, ej sevärd ^^)

Sen har jag städat mitt rum igen, plockar bort ännu mer saker, så snart är det väl så kliniskt rent och så pass få prylar att det inte går att plocka bort mer (är nästan där redan nu) 2 lådor står tomma, men finns alltid mer att plocka bort! borde städa lådan under sängen eftersom den nästan är halv-fylld, samt tömma min minibyrå på gamla serietidningar :P får göra det imorrn, btw, vill ni ha en massa witch-tidningar eller vet ngn som vill ha - kontakta mig! :)



//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0