Utvecklingssamtal x)

Okej, då har man varit och talat med sin kära handledare om hur det går i skolan. Fanns dock inget intressant att tala om utan vi typ konstaterade hur det gick för mig och att det är lite osämjor i klassen just nu xP Sen tyckte han att jag skulle hämta ut min matte B bok så att jag kan plugga lite inför 2:an eftersom jag redan läst klart matte A :P
Lyckades förresten ta med min skåpnyckel idag ;D glömde den både igår och i fredags så har fått bära omkring på min jacka och kunde inte ta ut min japanska bok på fredagen. Stort drama alltså.

Igår var en jobbig dag, så jag somnade typ när jag kom hem och orkade inte blogga. Hade ju haft "Matte", samhäll och spanska vilka är jobbbigaaa när man ätit för lite lunch :( åt typ bara salladen eftersom det var kebabgryta med ris euw! Hatar dessutom skolans ris eftersom det är så sjukt salt och äcklig konsistens ^.^

Nu ska jag bara vänta i en timme sen har Sofie lunch och vi ska förmodligen äta på stan och göra vår japanska konversation till provet på torsdag :D :D hihi, vår dialog är bäst! länktar till på torsdag när vi får spela upp den :)


//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0