uträtt ;P

Då har man besökt farbror Doktorn och tagit prover både på halsen och på blodet. Var hos våran husläkare som jag Inte gillade när jag var liten eftersom jag ogillade gamla gubbar ännu mer då än vad jag gör nu ^.^ vet inte varför, det är väl bara något som äcklar mig eller så xP Efter en liten stund i väntrummet fick jag komma tillbaka och han berättade att jag hade streptokocker :( Så nu måste jag äta penicillin både morgon och kväll i 10 dagar, och för att strula till det ännu mer måste jag äta det antingen 1 timme innan eller 2 timmar efter jag äter frukost/Middag D: Snacka om att jag kommer glömma bort det lätt med mitt underbara minne ;)



Varsågoda, en härlig bild på vad jag lider av, förmodligen sitter det alltså flera sådana här i min hals just nu, men snart kommer de att få kämpa mot mitt penicillin - moahhahaha >:)  ;)

//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0