så kunde man inte röra sig xP

hatar att vara sjuuk! så fort jag reser på mig får jag jätteont i huvudet och typ dör så får resa mig i slowmotion vilket funkar ganska bra, då gör det bara lite ont x) har också ont i halsen fortfarande så äter typ inget och ont i öronen ......... Men typ ingen feber :S vill typ bara sova men blir rastlös när jag går och lägger mig för att hela mitt huvud gör ont x( kan inte heller läsa eller se på tv särskillt bra eftersom det är jobbigt att koncentrera sig.

Kan ärligt talat inte komma på någon gång jag varit så här sjuk :O typ när jag var 5 eller något men det var inte lika jobbigt som nu :( ska väl till doktorn på måndag om jag inte blivit bättre, vilket jag inte tror jag blir på långa vägar, så kommer förmodligen få pencilin eller något, men tydligen måste de ta prover först, så får se hur länge till jag behöver vara sjuk :'( jobbigt det kan vara att va instängd i sin egen kropp :P


//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0