Photoshoot ;)

Yay, en lite gladare uppdate än de senaste där jag dränkt mig i min sjukhet. Var iallafall ute med mina kompisar i förrgår och dagen innan och resultatet belv runt 200 bilder på oss och mycket annat ^^



Motljus, jag vet, men älskar bilden eftersom jag tycker den ser ut som ett omslag till någon tv-serie eller liknande ^^ Var iallafall där vi sprang omkring och lekte med några småpojkar på 9 år som var fett gulliga. Först skulle vi lekt med deras lasergame pistoler, men det visade sig att de inte hade tillräkligt många, då bestämde vi oss för att leka burken, eller dunken som de bestämt kallade den, men då ville en av killarna inte leka längre så de gick någon annan stanns. Efter ett tag hör vi fnitter och det visar sig att de smyger på oss, så vi springer efter dem och smyger på dem med tills de springer in i sin lägenhet och mobbar oss från balkongen... fegisar ;)
Och juste, ett tag stog deras pappa där nere där vi var och säkert skulle kolla vad det var för konstiga personer som lekte med deras barn :O haha lite läskigt iallafall ;D

//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0