Bolivia

Sitter på spanskan och ska skriva om maten i Bolivia :P ganska intressant eftersom de typ bara äter kall mat x) Sen ska vi ha styrketräning på gympan, usch, orkar inte med det eftersom jag inte har ätit frukost. Får se om jag kan slippa undan lite eftersom jag måste göra Hlr momentet för att inte få IG, haha lite konstigt att man kan få Ig för att man missat Ett moment xP menmen, när jag gjort det hoppas jag på vg-mvg. Tycker det är lite kul nu eftersom vi har de sista projekten i typ alla våra ämnen, så skriver jag Mvg i dem så får jag Mvg i en hel del ämnen (Geografi, Samhäll, Idrott) Längtar tills jag kommer hem och kan lägga upp en bild på mina nuvarande naglar, har inte orkat göra det på några dagar, är sjukt trött typ dygnet runt :P


//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0