så var man vaken igen ;)

var på ngn asian masquerade igår istället för det på stureplan vi kunde gått på eftersom vi kände att vi var lite för unga för att vara där och inte orkade anstränga oss för att passa in på något sådant ställe :P Så drog till CXL istället och träffade en massa asiater och killar utklädda till tjejer xD de var tydligen varken gay eller transor, de ville bara ha uppmärksamhet från tjejerna ^^ en kille sa till och med "jag har alldrig fått så mycket ragg när jag inte är klädd som tjej" xDD så ett tips till er killar, vill ni prata med tjejer enkelt är det bara att klä ut er lite lagom till en ^^

Efter festen drog vi vidare hem till ett par killar och stannade där till ungefär kl. 06:00 ^^ sen drog vi hem och gick och lade oss vi typ halv 8. Vi som tänkte förra söndagen att det var det senaste vi varit ute x) sen hände det här xP
Dessutom hade jag lånat en underbar klänning av Sofie så typ en hel del kom fram och pratade med mig hihi, så fick en liten egoboost efter igår ;)



//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0