så kan det gå :P

Vaknade imorse och märkte att katten var ute så jag kollade så ofta jag kunde om han var vid altandörren och så lockade jag på honom för att han skulle komma in igen men såg inte till någon katt. Sen när jag skulle sätta på mig jackan och gå till bussen hörde jag honom jama, då satt han utanför dörren vid framsidan, som inte har några bra fönster, och ville in -.-' förmodligen hade han också suttit där ett tag och frusit... För att gottgöra honom fick han en ny boll med klösbräderep på så att han lätt får grepp om den, eftersom han defenitivt ogillar sin mini-fotboll av något läderliknande tyg som han bara kan sparka till, inte hugga tag i ^^



En bild på när cisco ligger och njuter i vårsolen :) han har alltid en massa brunt dam i pälsen nu för tiden eftersom han rullar sig på altanen när han solar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0