Halsfluss?

Usch och fy, är sjuk och har ont i halsen och någonting på ena sidan av halsen har svulnat upp (halsmandel?) så får se hur det blir med det. I värsta fall får jag väl operera bort halsmandlarna :P

Har kommit på att allt jag säger rakt ut blir tvärt om. Sade nyligen till mamma att jag verkligen vill gå ner typ 2 kilo. Efter det har jag i princip bara svullat ^^ är väl mest mitt fel men iaf. Sen sa jag också för ett tag sen att jag nästan aldrig blir sjuk och nästan inte har någon sjukfrånvaro i skolan etc. och efter det har jag i princip varit konstant småsjuk, så som jag tyckt att bara andra är och inte jag, blir jag sjuk är jag liksom lite mer allvarligt sjuk och sen frisk resten av tiden ... -.-'


//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0