Slottskänsla

Har varit på ett slott idag och i en antikaffär med en massa härliga gamla prylar ^^ hittade bland annat ett gammalt dockhus som var jättefint med fyra balkonger, vind och källare :D dock kostade det 5200 så det var inget för mig som ska spara pengar ;) Dock blev jag påmind om hur härliga dockhus är och att jag alltid velat ha ett eftersom jag Älskar att möblera!! :D Någon gång i framtiden ska jag nog köpa ett riktigt fint dockhus åt mig själv och sätta in en massa fina möbler, bla de vi har på vinden som min morfar har tillverkat, de är verkligen underbara! :)



Kanske blir det ett av den här varianten? Tills vidare får jag försöka byga ett eget av pizzakartonger ;) Är lite trött på att bara bygga på Sims. Och ja, jag är fortfarande 18 år, jag är bara intresserad av en hemmakarriär som inredare och designer ;D


//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0