GLASS :D (eg. sorbet) ;)



Sitter och äter min hemmagjorda tranbärssorbet :D skopade dessutom upp den med min nyinköpta glasskopa :D :D har alltid velat ha en sådan! fick den för 10 kronor på daglivs, sjukt billigt enligt mig, kunde dock fått den gratis, haha, för när Sofie som skulle köpa en ben & jerrys som vi skulle dela på så frågade hon i kassan om glasskopan var en sådan produkt som ingår i köpet xD hihi, men är man ärlig så är man :)
(btw. hittade nyss en mini-minifästing på tutten :O var typ en millimeter i diameter, haha, trodde det var ett chokladflarn så tog bort den då hörde jag att det knäppte till och såg att den hade lämnat ett rött märke efter sig ^^)


//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0