konseeert :D

Var igår på my chemical romance konsert med Ebba och Sofie vilket var awesome. Stod först på typ fjärde raden frammifrån men orkade inte stå kvar eftersom jag i princip inte hade ätit eller druckit den dagen så jag kände att jag förmodligen skulle svimma om jag stod kvar x) därför gick jag och satte mig lite längre bort och lyssnade på musiken istället. Bilder och video kommer senare eftersom jag  är hemma hoss Sofie och inte kan ladda upp dem eftersom min kamera har någon cp-sladd som inte är en vanlig usb sladd :(

Idag har jag typ tagit det lugnt hos Sofie och fixat naglarna, bild kommer senare ofc. Har dessutom svullat en del och kommit ett steg längre ifrån mitt sommar mål - att se ut som en victoria secrets modell xD
Är sämst på att bestämma över mig själv, vilket är riktigt dåligt!, skulle till exempel aldrig kunna få anorexia eftersom jag svullar efter en dag med lite matintag, inte för att jag satsar på att bli anorektisk dårå ;)


Här får ni en my chem bild att nöja er med så länge ;)



//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0