Koffeinfri cola :D



Yay, här är det jag köpte idag på prisextra x) eftersom jag sett förut att de hade koffeinfri coca cola tänkte jag att jag skulle prova på det och se om den var okej :P faktum är at den var precis lika god som vanlig cola bara en liten skillnad som är svår att förklara. Tydligen skulle den innehålla mindre salt än vanlig cola :S visste typ inte ens att cola innehöll salt ^^ och sen innehöll den inget socker, bara någon sirap som sötningsmedel :P
Det andra jag köpte var den här urfula bollen med musansikte. Tycker korsen på öronen var totalt ocharmiga ;P Men den var av precis rätt material, som jag beskrev tidigare, för katten att hålla fast klorna i och då får man stå ut med utseendet, katten bryr sig förhoppningsvis inte om att den har ett svart kors i vardera öra ^.^ <3

//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0