på morgonen

Håller på att fixa mig lite just nu, eftersom jag ska iväg på en BBQ senare idag :D spännande? ;) haha men kommer att bli kul att träffa lite folk, som om det inte är det jag gjort hela veckan? xD har typ inte varit hemma så mycket känns det som ^^ men det är så underbart med hela sommarlovsfeelingen man får nu och när man kan vara ute fastän det är dagen innan skola för att man har sovmorgon eftersom man typ inte har några lektioner kvar ;) underbart!

Ska ha på mig en rätt ny klänning, använde den på Babas i onsdags, vilket inte var planerat eftersom jag köpte den samma dag, men ska ha den ikväll som det ju var tänkt från början ^^ ska försöka se om jag hittar ett par bra strumpbyxor till, kan ju bli lite kallt på kvällen ;) men nu ska jag gå och duscha, e bild på klänningen kommer förmodligen upp senare <3



//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0