lonely lantis

Sitter här ute på landet, alltså där jag bor - inte landställe, och undrar vad alla stadsbarn har för sig xP jobbigt värre att inte kunna göra som andra och komma över till dem på 5 minuter, utan efter typ 2 timmar så kan inte göra någonting direkt spontant :P
(Förutom med min granne Sofia) :D

Så ska förmodligen sätta lite potatis idag eller imorrn :P vi har löpt typ åtta olika sorter :O alltså två paket med fyra olika sorter i varje ^^ På midsommar ska jag väl dra till ett litet familjefirande nära oss dit alla lantisar som inte har något annat för sig går, så kanske tar lite lotter, köper sockervadd men tyvärr inte fiskedamm eftersom jag är för gammal ;)



//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0