kul kväll

Då har man vaknat efter att ha sovit ut efter igår ^^ var på Babasonic och hade det trevligt med SofiA och hennes kompis och kompisens +1 var trevligt typ i mitten av tiden vi var där, eftersom det var lagom mycket folk där, men senare blev dansgolvet typ helt packat så att man knappt kunde röra sig utan att slå i någon eller att någon slog i en själv. Dessutom hoppade alla upp och ner (vi med) men då och då var det någon som landade rakt på mitt skavsår på hälen -.-' inte kul alltså :P så vi frog hem ett tag efter att det blev så fullt.

btw. tror inte jag blivit bakis den här gången heller x) antar att jag har bra immunitet mot sådant, dock är jag samtidigt typ immun mot fyllekäk som alla säger är så underbart :S har typ ingen aning om vad de snackar om ^^ men får väl uppleva båda delarna någon dag kanske??


//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0