Early bird gets the morning worm ;)

Sitter i skolan och väntar eftersom jag kommit en timme för tidigt ^^ visste i princip att jag inte borde ta den bussen jag tog men om jag tog en senare buss skulle det ha varit en mycket segare buss (som kör runt på massa onödiga ställen) kan ibland nästan få panik av att sitta på en av de sega bussarna och veta att jag har typ 1 timme att bara sitta och inte kunna göra någonting nästan :P

Idag ska jag iallafall få visa min klass hur jag klippt mig ;D får se vad de säger ^^ och ni bloggläsare får gott vänta till klockan 12:00 då bilderna kommer upp på bloggen, och då kan ni ju jämföra med bilden på min header ;)
Hade lite ångest när jag skulle styla det helt själv i morse dock, men tyckte det funkade ganska bra :D

BTW, nu börjar sommarlovet närma sig, sista skoldagen idag och avslutning på fredag :D :D sen är det jättenära till min lilla grillkväll jag planerat. Då ska mina närmsta vänner komma hem till mig (äntligen). Har ju varit lite svårt eftersom jag bor på landet ^^ så då kan jag visa upp hästarna och katterna i närheten av mitt hus. Kankse det finns några rådjur, älgar, harar eller vildsvin ute också?? xD




//Ame

Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg=)

2011-06-08 @ 10:46:11
URL: http://cupcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0