Harry Potter - Slutet och Början

Då har man sett sista filmen av harry potter igår/idag kl 00:00 hihi, avslöjar inget utom att den var bra! fast lite rolig ibland ;) Snart öpnar ju däremot Pottermore, där jag tror man ska få reda på mer om karaktärerna än vad J.K. Rwling skrev i böckerna, som tankarna bakom saker och så ^^längtar, dessutom kommer det nog vara så att folk kan lägga upp fanfictio där :D kanske ska skriva någotr tils den öppnar :)

Innan jag och Sofia gick till biografen var vi på HP-kväll på sci-fi bokhandeln, utklädda, hon til Luna och jag till Draco Malfoy ^^
Så på deras facebook-sida ligger det nu bilder därifrån på oss och mycket annat ^^ här får ni bilderna på mig:




(observera mitt Dark Mark) ;D



Från frågesporten ^^ rätt så konsentrerad om man får säga så, åkte ut när jag inte kunde vilken drake Fleur Delacour stred mot, svarade Svensk kortnosig när det var walesisk grön x) vad dålig jag är.... ;)


//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0