visslande P12:or

Nu är jag hemma igen efter en övernattning hos Sofie.
Först var vi och fikade med några andra, sen drog vi hem pch fixade oss och gav oss sedan iväg till ngn karaoke-pubb xP
På vägen dit var det några P12:or som försökte busvissla på oss, först misslyckades de med att vissla sen halvlyckades de och fortsatte vissla om och om igen tills vi var utom synhåll xP lol, visst, man kan uppskatta sådant ibland, men det där var lite väl i det värsta laget, haha, coola killar säger jag bara x)

Karaokepubben var väll lite lagom rolig, mest en massa gamla gubbar och sen vi - som körde ngt iphonespel där förloraren fick truth or dare, också från en app x) Sen sjöng vi förstås, jag var med och sjöng Walking on sunshineoch typ ngn annan låt men grejen var att båda var för ljusa för mig x) försökte få sjunga Lily Allen - Fuck you och Marilyn manson - armagoddamnmotherfuckinggeddon men de hade inte de låtarna :'( *ledsen* så frågade inte ens om evanescence eller några andra bra låtar :P tänker skaffa eget karaoke sett med bara bra låtar och om det inte finns tänker jag skapa ett och sälja! men får väl nöja mig med att sjunga framför youtube tills dess...

Imorrn ska jag till min kära granne Sofia och sova över eftersom hon är kattvakt för att hennes föräldrar inte är hemma ^^ det blir riktigt nice :) :D



//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0