Vad jag saknar :'P

Haha kom på vad jag alltid har saknat i mitt liv - pokaler och plaketter :P
Varje gång jag ser på tex Todlers and tiaras avundas jag deras statyetter som ibland är större än dem själva...
Eftersom jag alltid i princip hatat sport så har jag inte kunnat tävla i sådant och vinna något, det enda jag gjort på fritiden är typ Dansat och spelat teater, vilka det inte finns så mycket tävlingar i vad jag vet :P Om jag fick leva om mina barnaår och informera min mamma om vad jag vill göra så skulle jag ärligt talat velat vara med i sådana skönhetstävlingar när jag var liten. Nu är jag så pass gammal att jag måste vara supersmal för att få vara med och ha en chans att vinna och kan inte skylla på babyfett x)

Här är det jag längtar efter ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0