Punch in the face

Yay, finns just nu en del personer  mitt liv som jag gärna skulle slå till i ansiktet om rätt tillfälle kom -.-'
Är nämligen väldigt besviken på dem och tycker inte att man beter sig på det sättet de har gjort, särskilt inte mot mina vänner....
... så var det med den saken iallafall, inte mycket mer jag har att säga om det :P

Idag var jag i skolan för första gången på evigheter och sen drog jag ut lite på stan med Ebba och michelle och senare möte vi upp karin också :) mycket trevligt alltså, blev dock sjuukt trött efter ett tag och är glad att vara hemma igen.
Snart kommer min granne och vän Sofia över och vi ska förmodligen fixa naglarna :D:D vilket jag inte gjort på länge eftersom jag varit sjuuuk som ni säkert redan vet ^.^ så en bild på dem kommer förmodligen upp senare :)

har kommit på en annan sak också, jag behöver en person jag kan klaga av mig hos xD svenne som jag är har jag ett behov av att klaga på allt och alla men ingen är ju direkt intresserad av att höra på sådana deppigheter och jag vill inte skriva massa sådant tråk här så skulle behöva typ en robot som sitter och lyssnar så att jag kan släppa det och vara glad sen x) hahaha lite udda antar jag ;)



//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0