lazy days ;)

Då är man inne på ännu en dag med bara japanska på schemat, enda skilnaden är at det idag är sista lektionen istället för första, som det var igår x) Har drömt så sjukt konstigt inatt :S en dröm var fett läskig och hoppas på att den inte kommer att bli sanning, det var alltså ingen mardröm utan en sådan som skulle kunna hända i verkligheten, vilket skulle göra mig ledsen  :( :P
Sen drömde jag att jag var på en udda fest och mina föräldrar var med och körde snurra flaskan xP haha inte en fest jag skulle gå på i så fall, sen skulle jag kolla mig i spegeln där och då var det typ en tjej i spegeln som såg sorgsen ut och liknande ^^ som sagt: Udda.  Aja, jag drömmer ibland lite för mycket, även om jag älskar att drömma ;)
Snart ska jag ta bussen till skolan iallafall, så en uppdate med lite naglar från igår kommer senare :D


//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0