hemma-kirurgi

Yay då är det sista dagen jag är hemma sjuk, imorrn åker jag tillbaka till skolan för att ha 1 lektion :P
Men iallafall, jag har tänkt mycket på det här med hur man ska se ut och kommit fram till att jag tycker visst, det är snyggt att vara smal och jag vill vara det, men sen kom jag fram till det att tjejer också ska ha stora bröst enligt normen -.-' Detta håller inte jag med om direkt, inte längre iallafall. När jag var yngre ville jag alltid ha större bröst men nu har jag kommit fram till att det bara vore jobbigt. jag menar, orka gå omkring på stan och alla killar tittar på en bara för att man har två stora köttklumpar på bröstkorgen som är till för att mata bebisar .... Om folk ska titta på mig vill jag att det ska vara för att jag ser bra ut, inte för att jag har stora bröst!
Därför hade jag lite kul idag och tog en tight bandana eller vad det nu var och satte på mig så att jag skulle trycka ner dem så mycket som möjligt för att se hur det skulle se ut med mina vanliga kläder ^^ här är resultatet:



Haha tycker att jag lyckades ganska bra och skulle inte banga på att gå runt med en sådan bh om det fanns, men antar att det skulle vara Väldigt svårt att få tag på i det här samhället ;) Blurade mitt ansikte så att ni skulle slippa se min mycket fina min x)


//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0