Globaliseriing....

Sitter på samhällslektionen och hungrar. ska egentligen jobba med mitt projekt om elektronikskrot i Ghana :D tycker faktiskt att det ska bli intressant men just nu är jag för hungrig för att arbeta haha ;P
Får jobba mer efter lunch på vår halvdag. Egentligen skulle vi enligt schemat inte ha samhälle eller halvdag och slutat tiidigt, men så visade det sig att vi hade det iallafall :( dåliga lärare och schema ändrare det är i min skola .....

Var länge sen jag uinformerade om vad jag gör på¨senaste tiden så tänkte berätta att jag börjat spela ett online spel som kallas Aika <3 är på level 22 just och min pran är lvl 12 :D hhihihih kan lägga upp en skärmdump på mina karaktärer senare så får ni se hur de och spelet ser ut ^^

Annat som hänt: Min katt har börjar bli sjuukt gosig på senaste tiden :D förmodligen beror det på att han är ute så mycket på dagarna och får så många nya intryck att han blir trött och vill känna sig trygg ^^ För några dagar sen såg jag honom komma in i trädgården med en stor mus i munnen som han nöjt tuggade i sig så att benen krasade x)
Kanske var det samma mus som störde oss i vintras? tihi


//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0