Dåliga idéer :P

Kom precis på vad jag ville göra idag - ta mopeden till affären och köpa Ben & Jerrys, Sen kom jag på att man inte blir smalare av att äta glass utan tvärtom, vilket inte är bra inför beach 2011 Sen tänkte jag att om jag äter glass nu så kan jag skippa sötsaker resten av de kommande två veckorna, men så kom jag på att jag inte kommer kunna hålla det löftet eftersom jag suger, dessutom är det bättre att starta att inte äta sött Nu inte Sen, för sen kommer bli ännu senare och vips är det sommar och man är tjock som en gris xP Kanske poppar popcorn senare, kastrull, inte i micro eftersom det är sjuukt mycket onyttigt i dem, men får se hur det blir med det ;)



Något att sträva efter - Underbara Miranda Kerr från Victorias secrets som innehar den perfekta kroppen :P


//Ame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0