Awww ...

Då var jag tillbaka vid datorn för att berätta att min utlovade video kommer att bli försenad, ungefär en månad, eftersom hon som har kameran rest bort för att utforska Amerika lite grann x) Dock kan jag utlova en hemlig gäst i videon :D anledningen att vi inte hann skicka filmen var att den var för stor för att maila -.-' så när hon kommer hem ska vi ta det över msn :D längtar själv efter att få se den, har inte kollat på den än, bara spelat in den x)

Iallafall, Idag ska jag till Sofie och ha SPelkväll!! Vi har tänkt ha det i en evighet nu men antingen har vi gjort annat (facebook & läxor ftw) eller så har vi inte kunnat ses helt enkelt (så går det när en viss person har pojkvän) ^.^ ;D
Åker alltså snart och ska ta med Assassins Creed Brotherhood, får inte glömma det!! xD

I förrgår var jag och firade en vän som fyllde 19 år :D vi satt i solen i tantolunden och hade jättemysigt. på vägen hem upptäckte jag och Sofia att vi blivit röda som tomater i ansiktet eftersom ingen använt solskydd, haha, men klockan var faktiskt efter 14:00 när vi kom dit så tycker inte man borde bränna sig vid den tiden. Har iallafall inte börjat flagna än så hoppas på att det blir brunt istället, just nu är det bara näsan som fortfarande är röd ;)
När vi kommit hem såg vi på filmen skattkammarplaneten eftersom filmen vi tänkte se, Jumper, inte funkade utan hackade en hel del :( jag som längtat efter att se den :P

Den vackra flickan Nadia som fyllde 19 år! :D
- bara ett år kvar xD

 

//Ame


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0